Правила повернення товару в інтернет-магазині:

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Обов'язково перевіряйте товар одразу на відділенні Нової Пошти. Претензії щодо бою та пошкодження товару після отримання на пошті не приймаються.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару – відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, документів, що супроводжують, та заявкою на повернення замовлення.

Оголошену вартість вказуйте повну вартість товару. При поверненні для збереження товару відправляти необхідно в такій упаковці, як при отриманні.

Усі дії щодо повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

• продовольчі товари (корм, консерви та ласощі для тварин);

• товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі тощо.

• предмети гігієни;

• м'які чи надувні іграшки;

• товари для цуценят та кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);

• парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;

• рушники, покривала, лежаки, будиночки;

• зубні щітки, гребінці, інструменти для грумінгу;

• шкарпеткові вироби.

Що робити, якщо придбаний товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням?

Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні за дотримання таких умов:

  • збережена комплектність товару
  • збережена цілісність упаковки
  • збережено маркування та ярлики виробника
  • товар новий і не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися до магазину мережі, в якому здійснювалася купівля, пред'явивши документ, що підтверджує особу покупця, товар, касовий чек, та заявити про своє бажання замінити товар.

Якими є дії співробітників магазину щодо обміну неякісного товару?

Співробітники магазину оглянуть товар на місці, і якщо він справді перебуває у неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає, покупець, за бажанням, може здати куплений і придбати інший, який підійде йому за характеристиками і ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожчий за товар, що повертається, покупцю необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. Якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, отриманих за товар.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

Якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі, покупець отримує від магазину гарантійний лист, у якому зазначається:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар було повернуто до магазину;
  • висновок про необхідність проведення експертизи.

Якщо експертиза підтверджує, що товар прийшов у неробочий стан з вини компанії-постачальника або за наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін або повернення товару, або коштів, які були витрачені на його придбання згідно з вищезазначеними умовами.

 

Що потрібно зробити для повернення коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де буде вказано вимоги покупця та причини повернення товару.

Крім причини у заяві обов'язково слід зазначити таку інформацію:

1. дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце його видачі);

2. дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару станом на момент продажу);

3. суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивезення і лише за наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

У випадку, якщо оплата здійснювалася онлайн, або на карту інтернет-зоомагазину, кошти після отримання заяви з усіма даними Покупця будуть повернуті протягом 2-х днів на банківську картку, з якої було здійснено оплату.